Camp de Treball

Sigues una peça clau del canvi

Recentment, des de l’esplai ens endinsem en una nova aventura. Durant les vacances escolars de Setmana Santa, des de l’esplai organitzem un camp de treball com a activitat idònia per als infants i joves atenent al component social, a l’intercanvi cultural que es propicia i a la relació amb l’entorn local.

El camp de treball és una estada en què es combinen activitats lúdiques i de lleure amb la realització de tasques de servei a la comunitat, ja sigui ajudant persones, fent tasques de protecció de la natura o realitzant intervencions en el patrimoni.

Per als infants i joves participants s’ofereix un projecte a la seva mida, on podran col·laborar de forma activa, amb un equip de monitors i monitores per assegurar que s’aconsegueixen els objectius i es respecta el funcionament i les necessitats del grup.

Amb molta il·lusió, tornem a engegar un projecte que ens endisarà en unes colònies molt especials. Per setmana Santa realitzarem una estada de 4 nits que es completaran amb les activitats pròpies de colònies i un treball col·lectiu que realitzarem plegats.

ON?

A Can Xammar, a l'Ametlla del Vallès.

QUAN?

Del 5 al 9 d'abril

El dia 9 d’abril farem una cloenda amb un dinar familiar a la casa de colònies per a que puguem veure plegats el resultat del projecte.

PER A QUI?

Per a nois i noies dels 3 als 17 anys

PERQUÈ?

Per sentir-te realitzat, per gaudir d'uns dies amb els amics i amigues en plena convivència. Farem activitats molt especials tot realitzant un projecte de cooperació internacional.

Les inscripcions ja estan obertes i fins a esgotar places. Limitació per capactitat de l'autocar.

Per fer-ho tan sols cal entregar:

-Inscripció adjunta en la web

-Document SEPA

-Fotocòpia de la targeta sanitària

(a la nostre seu, dins de la bústia o bé per correu elèctronic: campdetreball@elroser.org).

El formulari de medicació es pot entregar fins a un dia abans de la sortida en cas de necessitar-ho.

A més a més, el mateix dia de la sortida caldrà donar al monitor responsable  de sanitat el carnet original de la seguretat social.

Com sempre, des de l'esplai mirem d'ajustar el preu al màxim, deixant part del seu cost total a càrrec de l'entitat i mirant d'afavorir a les famílies. Com cada any, tenim previst demanar un seguit de subvencions i ajuts que, sumats a la quantitat que aportarà l'esplai, facilitin la reducció del cost. L'equip de monitors/es treballa els tres trimestres per aconseguir diners i poder reduir el preu real del camp de treball de 180€

EL PAGAMENT

L'activitat té un cost de 125€

DESCOMPTES

-Membres de la Fundació: 105€

-Els germans i les germanes gaudiran del 10% de descompte

QUE INCLOU?

Tot. Monitoratge, estança, àpats, activitats, transport d’anada (i si es necessites de tornada), material del projecte ...

COM I QUAN REALITZAR-LO:

El pagament es realitzarà per domicialització bancària*.

En el moment realitzar la inscripció es podrà decidir:

- Pagament fraccionat en dues parts el 3 de març i el 8 d’abril (opció vàlida per inscripcions realitzades abans del 20 de febrer)

- Pagament únic el dia 8 d’abril.

​*És necessari haver entregat prèviament el document del SEPA amb les dades bancàries. 👇🏽

PUC OBTENIR ALGUN AJUT ECONÒMIC?

Des de la Fundació Roser de Maig cada any mirem d'obtenir més fons per destinar-ho a beques en activitats com aquesta.

Per demanar l’ajut caldrà posar-se en contacte per mitjà del correu: beques@elroser.org amb l’equip.

Serà necessari realitzar una reunió personal on explicar la situació. Posteriorment caldrà entregar la documentació sol·licitada i la comissió d’economia estudiarà el cas (l’ajut pot ser de la quantitat d’entre el 25 i el 75%).

⚠️ Per fer ús d’aquest servei serà necessari posar-se en contacte abans del 10 de març.

Ja és noticia! S’ha descobert una nova piràmide a Egipte, una piràmide que havia quedat enterrada i tot just s’està retornant a la superfície.

Es requereixen de valentes i valents preparats per ser els primers en aventurar-se en aquesta gran expedició. Grans sorpreses es poden amagar darrere d’aquells murs.

Si tens entre 3 i 17 anys... apunta't a viure aquesta aventura!

L'estada de setmana santa combinarà activitats de lleure amb activitats pròpies del camp de treball. Destinarem totes les tardes, vespres i nits a realitzar activitats, sortides, tallers, ginkanes, jocs... i als matins treballarem al voltant del projecte.

Aquest serà el quart camp de treball de l'esplai, i el farem amb un projecte molt ambiciòs!

Coincident amb l’inici d’un projecte de cooperació internacional que tot just engega la Fundació Roser de Maig, donarem suport a la iniciativa tot preparant una activitat d’economia solidaria: un joc d’escapisme!

Si, durant els primers dies de l’abril, els infants i joves del camp de treball prepararem les proves d'un scape room que s’obrirà al públic durant el mes d’abril i maig. Serà la nostra manera de col·laborar econòmicament amb els beneficis de l’activitat generada.

Prepara’t per dissenyar grans jocs d’estratègia, decorats, sales, mecanismes tot gaudint amb un gran equip de treball.

T’atreveixes a entrar?

Realitzarem l'activitat a la nostra finca a l'Ametlla. D'aquesta manera podem reduir el cost de l'estada per poder invertir en el projecte. La finca es diu Can Xammar i ja es coneguda per molts dels participants de la Fundació.

El compte enrere ha començat...

Podreu veure dades de la casa de colònies i la ubicació per poder anar l'últim dia en la plana web de la casa que tot just està en construcció: http://canxammar.elroser.org

Esperem veure't per viure aquesta experiència i recorda que allà només els més valerts poden entrar!

FRM. Logo Horitzontal color.png
  • Twitter App Icon
  • Icono de la aplicación de Facebook
  • Icono de la aplicación Google +
  • Pinterest Social Icon
DIRECCIÓ
Av Espanya 21

08290 Cerdanyola del Vallès

Amb el suport:
website builder. Create your website today.