00D96C32-ECED-4962-B7CA-3F7886D58B90.jpe

Accions i activitats

La Fundació Roser de Maig realitza la major part de la seva acció a través dels seus departaments. Tanmateix, compta amb un seguit de serveis que complementen la tasca realitzada tot col·laborant amb altres entitats i agrupacions.

Servei d'ajuts i beques

Construim activitats i programes amb la finalitat que cap infant o jove quedi exclòs d'aquestes per una raó social o econòmica. És per aquest motiu que la Fundació Roser de Maig, amb l'ajuda de diferents col·lectius i entitats, organitza i col·labora amb diferents propostes que, a més a més de formalitzar un nou context educatiu, desenvolupen un fons destinat a ajuts i beques d'activitats.

ACTIVITATS CULTURALS

Activitats que potencien la cultura popular. Són exemples la Castanyada, el Pessebre Vivent, la Cavalcada de reis, Sant Jordi i la Festa Major del Roser de Maig.

ACTIVITATS ESPORTIVES

Activitats que treballen i fomenten l'activitat física des de curses, marxes i caminades, romiatges, sortides solidàries i tornejos.

ALTRES ACCIONS

A més a més, durant l'any s'organitzen altres iniciatives fruit de les propostes sorgides en col·laboració amb altres entitats.

Servei d'acompanyament educatiu

Convençuts de la importància que té la promoció de l’educació en el lleure, oferim a les escoles i a les AMPAs tot un seguit de serveis educatius i lúdics durant els horaris lectius i no lectius.

Es tracta d’un equip de professionals compromesos al servei de les escoles com colònies escolars, monitoratge de menjadors, casals, activitats extraescolars, sortides per AMPAs, acompanyaments a les sortides, i moltes activitats més!

SERVEIS PER AFAS, AMPAS I ESCOLES

Ens posem a disposició per organitzar cooperativament i gestionar programes d'educació no formal en el lleure.

SERVEI D'ACOLLIDA MATINAL

SERVEI DE MENJADORS

SERVEI D'EXTRAESCOLARS

ACTIVITATS DE DIA

COLÒNIES ESCOLARS

PROGRAMES FAMILIARS

Programem activitats i estades adaptades a les necessitats familiars i les edats dels infants i joves participants.

XERRADES

TALLERS FAMILIARS