Presentació  VIII ECOMARXA

Desprès de set edicions amb 500 participants ens obligem a esforçar-nos encara més per aconseguir millorar aquestes dades en la vuitena edició.

L’objectiu de la VIII ECO MARXA és fomentar una jornada de vida saludable de dos nous recorreguts (7 i 12 km) on s'uneixi el millor de l’esport amb el millor de l’alimentació.

​

La marxa nòrdica és apta per a tothom i es basa en caminar amb uns bastons especialment dissenyats per a aquesta activitat.

​

La marxa amb més participació del circuit català
Anualment tanquem inscripcions a 500 participants.

20230320120731-a23671c0-xl.jpg

Activitat solidària enmarcada en el programa de la Fundació Roser de Maig

La Fundació Roser de Maig és una ENL local d'acció social, educativa i de lleure que realitza diferents projectes amb infància i joventut.

​

A més a més dels programes que es desenvolupen en el si de la cooperació, l'entitat té dos grans projectes anuals d'atenció a infància i famílies: El centre d'esplai i el centre socioeducatiu. Aquests culminen en grans activitats de lleure a l'estiu com colònies, rutes, campaments i casals.

​

L'equip d'educadores del centre socioeducatiu, i monitores de l'esplai, així com els grups de joves seran els voluntaris i voluntàries que us atendran durant la marxa.

IMG_3797.JPG

Troba més informació de l'entitat, els projectes i l'aplicació de beneficis d'activitats com aquesta a la seva plana web i portal de transparència.

FRM. Logo Horitzontal.png

La marxa nòrdica
Repasant conceptes

Actualment s´ha demostrat que la pràctica de la marxa nòrdica és un dels esports més complets fins i tot per sobre de la natació. Amb la tècnica correcta de marxa nòrdica es treballa el 90% de la musculatura del cos i es potencia el treball cardiovascular i l’oxigenació de la sang. A diferència de la caminada normal, que només mobilitza el 30% de la musculatura o el córrer on intervenen el 60% dels músculs. La marxa nòrdica és saludable, segura i fàcilment incorporable a la vida diària.

afavoreix una vida saludable

Respecte a l’alimentació ecològica, diversos estudis confirmen que són més saludables i nutritius , ja que contenen entre un 40% i un 60% més de vitamines i minerals que l´alimentació convencional i menys percentatge d´aigua, i per això aporten més resistència davant de les malalties. A més a més contenen un 60% més d´antioxidants que els aliments tradicionals i es conserven millor. És quatre vegades més probable trobar pesticides en cultius convencionals que en els ecològics.

​

Actualment, els consumidors tenen garantia que els aliments naturals que compren són realment ecològics i saludables, ja que estan sotmesos a uns controls molt estrictes, realitzats per entitats de certificació autoritzades i degudament acreditades.

l'alimentació ECOlògica

+ la MARXA nòrdica

Aprofita l'ECO MARXA per la muntanya de Collserola:

​

· Aquest dia hi haurà instructors/es degudament titulats/des  que t´explicaran la tècnica correcta i a més a més, t’acompanyaran durant la prova oferint consells de perfeccionament;  també tindràs avituallaments ecològic  i molta informació que t´ajudaran a introduir-te en aquest món saludable.

· Si no tens bastons de marxa nòrdica, l’organització disposarà d’un lloguer de bastons a 5 euros el mateix dia de la prova.

· Tothom tindrà una samarreta ecològica de l'ECO MARXA.

· L’organització limita la prova a 500 persones.

· La inscripció i el reglament els trobaràs en aquesta web.

Diumenge 17 de març del 2024
10.00h al complex esportiu Guiera de Cerdanyola del Vallès